Re: Rozmazany obraz na GF2/mx400

Autor: Jan Kowalski (amisiek_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 14 Dec 2002 - 17:27:41 MET

Jan Kowalski wrote:

> Wszystkiemu prawdopodobnie są winne filtry dolnoprzepustowe na karcie
> graficznej. Obniż częstotliwość odświeżania a obraz powinien się poprawić.

Sorki. Nie widziałem wcześniejszych postów. Jestem już pewny, że to wina
karty graficznej. Karta jest słabej jakości. Ma zbyt dużo filtrów
dolnoprzepustowych. Masz dwie opcje:
    1. Wymienić kartę na lepszy model (lepszego producenta)
    2. Spróbować wylutować kilka filtrów z karty i sprawdzić, czy karta nie
zakłóca radia, telewizora i innych odbiorników.

--
Soltek SL-75KAV, Athlon 1GHz,
256MB SDRAM,HDD ST340810A +