Re: Iiyama Vision Master Pro 454

Autor: Seander (obliczenia_at_wp.pl)
Data: Sat 14 Dec 2002 - 16:42:55 MET

Użytkownik "Mariusz" <nospamcwiara_at_pf.pl> napisał w wiadomości

> kolorów
> >

> sluze
> jak dostac sie do menu serwisowgo
> wchodzisz do menu wyboru jezykow i wybierasz kolejno (i zatwierdzasz)
>
> angielski
> holenderski
> svenski
> angielski
> holenderski
> svenski
> angielski
>
> w tym momecie pojawia sie menu serwisowe gdzie mozna duuzo ustawic
>
> i prosba - spisz fabryczne ustawienia DP DH i VD i przeslij je na
> [...]
Czy chodzi Ci o menu, w któym znajdują się takie opcje jak: Color Control,
Screen Control, Shape, Picture Qualite, Loanding, etc? Bo się już nie mogę
połapać :))
Ponadto, gdzie sprawdzić te parametry, o które pytasz?Pozdrawiam
Paweł
PS. Sorry, jaęsli moje pytania są lamerskie - ale mam ten sprzet od 2 dni i
nie mam go jeszcze opcykanego. Do tej pory pracowałem na Sony (15 cali) i
tam jak raz ustawilem wszystko tak cvhodził przze 4 lata.