sigejt z uszkodzonym zapisem -- co da sie zrobic?

Autor: piotr (ygreko-USUŃTO-_at_space.pl)
Data: Sat 14 Dec 2002 - 13:26:25 MET

po probach z roznymi programami do odzysku/partycji/testow twardego
ustalilem, ze mam seagate st320413a z zepsutym zapisem, tzn. odczytac sie z
niego da (chociaz nie ma co, bo jest pusty), ale zapisywanie wyglada tak, ze
niby wszystko na dysk wchodzi, ale faktycznie nic tam nie ma. dysk udaje ze
cos zapisuje.

czy cos z takim dyskiem mozna jeszcze zrobic?
czy objawy wskazuja bardziej na elektronike czy na psychike?

a btw, ktos pamieta ile sigejt dawal gwarancji na dyski w styczniu 2000?
wtedy byl kupiony ten dysk, ale nie wiem gdzie i za ile
wolalbym nie tracic dysku 20gb, wiec zastanawiam sie czy jest jakas opcja
gwarancyjna

dzieki z gory za wszelkie podpowiedzi

pzdr,