Re: najlepsza ECS K7S5A :)

Autor: Łukasz Kuzański (kuzanski_at_interia.pl)
Data: Sat 14 Dec 2002 - 08:18:41 MET

ludzie, mam kupiana 2 miesiace temu identyczna plyte
(sorka, ze sie wchrzaniam innym watkiem) i mam tez
debilny objaw. sprawdzalem wszystko setki razy.
czepia sie bootowania. na starcie nie widzi twardziela
(jest na 1000% sprawny), po po szybkim, miekkim
resecie jest juz normalnie, wszystko smiga....

...niby ok, ale te stale CTRL+ALT+DEL na dzien dobry
jest meczace, mial ktos taki problem z ta plyta ?

w biosie probowalem non-stop Load Settings... (oba)

dziekki z gory