Stara płyta a nowa karta graficzna - czy to możliwe?

Autor: Kompaner (kompaner_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 13 Dec 2002 - 17:04:19 MET

Witam!
Mam MB o symbolu ACORP-6BX67, w której pracowała sobie karta TNT2.
Wiem, że nowe karty graficzne mają na AGP podawane 1,5 V, starsze były
zasilane 3,3 V.
Pytania:
- jakie napięcie na slocie AGP ma ta właśnie płyta główna?
- czy można kupić nowoczesną kartę graficzną typu GeForce, która do tej
płyty przypasuje i nie zostanie pięknie przysmażona?
Dziękuję za uwagę.
Kompaner