Re: Padł dysk - pomocy ... [błagam!!!]

Autor: Michal Krzeminski (krmichal_at_interia.pl)
Data: Fri 13 Dec 2002 - 14:51:26 MET

On Friday 13 December 2002 13:23, you wrote:

> tymczasem 99% problemów wynika z uszkodzenia bądź usunięcia tablicy
> partycji, co można często cofnąć dużo prostszymi programami. I bez
> piracenia...

Np. kiedys bylem zmuszony uzyc takiego programu. Znalazlem jakis progs na
licencji GPL (dolaczone zrodla), mial chyba ze 200 kb, odpalilem go z
dyskietki (wiec nie musialem dysku przekladac do innego komputera). Naprawil
bez problemu w kilka sekund tablice partycji (na dysku byly partycje fat32 i
ext2). Byl po prostu idealny, wiec na przyszlosc nagralem go na dyskietke i
schowalem ja. Jak widac zbyt skutecznie, bo teraz nie moge jej znalezc. A
szkoda, bo chcialem pomoc, a nie moge sobie nazwy programu przypomniec
(znalazlem informacje o nim w archiwum jakiejs grupy niusowej). Niestety,
pamietam ze mimo znajomosci nazwy, znalezienie go nie bylo latwe (pomogl
plikoskop.pl)

Pozdrawiam.

--
Michal Krzeminski