Re: ECS - zadowolony user:)

Autor: Marek Szerszyński (marek_at_poczta.pl)
Data: Fri 13 Dec 2002 - 12:57:42 MET

"Patryk Z" <pat12_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Tak Tak dla wielu moze jest to zart ale to prawda
> Jestem szczesliwym i zadowolonym posiadaczem plyty ECS K7VZA 3.0
>
> Wiem ze osoby ktore "majstruja" w biosie i kreca procki zaczna krytyke ale
> dla standard user:
[...]

Czyli ma tylko jedną zaletę - tania, bo pozostałe to raczej brak
wad niż zalety. To, że płyta działa to nie jest jej plus ani żaden
dodatkowy atut tylko psi obowiązek. Ja akurat nie preferuję
rozwiązań w których główny nacisk położony jest na niskie koszty.
To się zawsze musi odbić na jakości.

MS