Re: SB Live! 5.1 W2K blue screen

Autor: dino (dino_at_detekt.pl)
Data: Fri 13 Dec 2002 - 08:49:22 MET

Użytkownik "niziak" <niziak_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam Live! 5.1 (model: SB0220). Wkladam do kompa, windows 2k english
> wykrywa nowy sprzet i prosi o drivery. Drivery instaluja sie i windows
> probuje wlaczyc karte. Wtedy wyskakuje blue screen o tresci mniej
> wieceL: UNEXPECTED_KERNEL_MODE_TRAP, Stack size less than 0x500
> i nastepuje restart.
>
> Dzieje sie tak na driverach z plyty CD (wersja SBMA-CDS1D-W2-LB)
> oraz na najnowszych driverach (wersja SBLW-XPWEB-W3-US).
>
> Moze starsze drivery pomoga ?
>

> Konfiguracja:
> Epox 8K7A+ (amd761)
> 512 ddr, Kyro II 64
> [...]
Wot dlaczego nie lubiem Creativa...Sam mialem z nim zwiechy, a support po
wprowadzeniu Audigy wlasciwie nie istniieje...Polityka Creativa - jestesmy
pieprzonym monopolista i kupujcie nasz najnowszy produkt, przy nim
pomozemy...Stary macie, samiscie sobie winni. Mialem tak przy ich karcie
graficznej Savage4 - S3 juz wypuscila i poprawione stery, i bios, a na
Creativowa poprawke czekac trzeba bylo rok. A rozwiazania referencyjne nie
dzialaly. I mialem tak z SB 128 - wspomagali wlasciwie tylko Livea...a jak
kupilem Livea, to sobie wypuscili Audigy. Wiec no more Creative w moim
komputerze.