Re: Problem z płytą głowna SOLTEK SL-75DRV5-C

Autor: tom (woytomas_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 12 Dec 2002 - 22:16:22 MET

> mam tą samą płytę i z tego co pamiętam nie ma pod prockiem żadnego
> czujnika w formie tasiemki taj jak jest w przypadku sl75kav
- to zobacz specyfikacje plyty - "tasiemka" jest dodatkowym czujnikiem,
ktory mozesz sobie rownie dobrze do czola przykleic. Jesli go fizycznie nie
podlaczysz do gniazda na plycie glownej, to w programie monitorujacym h/w
bedziesz mial wlasnie te 201st lub moze jakas inna dziwna wartosc. Natomiast
ten czujnik pod procem (wlutowany na stale) wchodzi w sklad SmartDoc i Anti
Burning Shield ustawianym z poziomu biosu, ale moze sie myle........

> a te 201 stopni to jakaś głupota
- haha, zasmiala sie hrabina po francusku

> jak zainstalowałem ten niby monitor temperatury to ciągle piszczał
> radzę tobie wywalić go i zianstalować jakiś inny
- te piski...... moglbys oszczedzic sobie ...