Padł dysk - pomocy ... [błagam!!!]

Autor: Matteo (matteo_group_at_o2.pl)
Data: Thu 12 Dec 2002 - 21:59:50 MET

Witam ... przed świętami ;)

Mój znajomy postanowił eXPerymentować ...
Na dysku 40GB - Barracuda IV zrobił sobie trzy
partycje FAT32 na kórych umieścił trzy
systemy z rodziny Windows ;)

Są to kolejno: Windows 98SE, Windows2000 Pro.
oraz Windows 2000 Server (wersja trial 120dni
potrzebna mu do nauki) ...

Zaczął sobie wojować z tymi OS'ami, przy czym
Windows 98SE i Windows 2000 Pro. były już bardzo ładnie
skonfigurowane i działały - prawie doskonale :)

Tyle hist(o=E)rii ... teraz problem!!!
Padł mu dokładnie calutki dysk, wszystkie partycje
trafił szlag i jest na zerze :|

Nie zakładał żadnych innych partycji, nie instalował niczego
- teraz czeka ... a ja z nim :(((

Na dysku tym było dość dużo ważnych danych, jego prawie
40MB pracy maturalnej i sporo innych rzeczy!
Dokładam do tego także kilkanaście moich ważnych plików,
które właśnie dzisiaj miałem 'przetransportować' na mój dysk :((((

Błagam - pomóżcie!!!
Jakim 'domowym' sposobem można odzyskać skasowane dane ???

Będę bardzo wdzięczny za każdą pomoc :)
Z góry dziękuje i pozdrawiam.

--
[ Miłego dnia. Matteo (You have to see it for yourself ...) ///
[ WEB: www.matteo.cad.pl | GG: 1839786 cNET: 201120 ///