Re: kondensatory na plycie

Autor: Crash (crash666_at_o2.pl)
Data: Thu 12 Dec 2002 - 18:40:32 MET

Bucz wrote:
> dwa kodnsatory na plycie (nie abit , jakis no name) napuchly i plyta
> zaczela wieszac kompa...

pewnie ECS ... W moim K7VZA 1.0 wysadzilo tranzystor w zasilaniu pamieci.

> no to wymienilem

Pamietaj ze plyta jest co najmniej 4-ro warstwowa. Prwdopodobne, ze niewiele
zostalo z przelotek w polach lutowniczych.

> przestalem sie
> interesowac innymi rzeczami i skupilem sie na tym..

Zainteresuj sie zasilaczem (mniemam, ze to Codegen...) Te najtansze w ogóle
nie trzymaja parametrów i moga sporo uszkodzic - pomierz napiecie, chociaz
to moze nie wiele dac. Najlepiej podlacz inny zasilacz i zobacz czy bedzie
sie grzalo. Wedlug mnie plyta powinna odwiedzic jakis powazny serwis - z
praktyki wiem, ze sa zbyt delikatne na domowe naprawy, szczególnie te NoName
modele.

--
Lukasz (a.k.a. Crash)
PAMIETAJ ! Zawsze jest ktos kto chce cie okrasc !!