Re: jaka kierownica ?

Autor: Wojciech Giersz (chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 12 Dec 2002 - 16:14:59 MET

> Wrecz przeciwnie wreszcie w niektorych grach czujesz co sie z samochodem
> zaczyna dziac. Gdybys polegal tylko na tym co widzisz juz bys lezal na
> bandzie. (mowie wlasnie o GPL i Nascar4/2002)

To prawda, ale mnie chodzilo raczej o to, ze jak masz FF ustawione na 100%
i w GPL zabierasz sie do heblowania przed zakretem (i w zakrecie),
jednoczesnie redukujac biegi, to ciezko kolko w tej jednej dloni
utrzymac (jestem konserwatywny i biegi zmieniam wylacznie patykiem,
zadnych paddlesow). A jak nie utrzymasz... no coz, Panu z numerem 4
dziekujemy za atrakcyjny replay :)

> ATSD CMR2 to raczej sredni symulator. Majac kierownice warto zawadzic o cos
> ambitniejszego :-)

Symulator? Coliny wszelakiej masci to taki symulator, jak np. Wipeout :)
GPL, Nascar 4 i Rally Trophy to chyba obecnie jedyna znan mi trojka
symulantow z prawdziwego zdarzenia... Ale to juz OT :)

> Wracajac na ziemie mozna pomyslec jeszcze nad zwyklym Logitechem z FF.

Nie mialem kontaktu, wiec nie pisalem. Zolty, bez FF nie przypadl
mi do gustu, ale to juz inna polka cenowa.

--
Chektor
.Wojciech.Giersz .................. chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl .