problem z wypalaniem HELP

Autor: TorNi (torni_at_interia.pl)
Data: Thu 12 Dec 2002 - 15:26:51 MET

Mam nowiutka nagrywarke LG 48 , nagrywa wszystko pieknie, ale czasmi zdarza
jej się że po nagraniu mimo że nie pokazuje żadnych problemów i oświadcza
że wszystko przebiegło pomyslnie nie mam danych na płycie. płyta jest
nagrana pokazuje że zajmuje powiedzmy 600 mb ale nie ma na niej
nic.......... nie wiem co jest grana. Czy to jest wina nagrywarki czy
programu?
Jak zmniejszyć w nero prędkośc poniżej 8x....... bo u mnie to jest
najmniejsza wartośc? HELP
TORNi