Re: [tech] Athlon XP na A7V jednak nie pasuje?

Autor: ore_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 12 Dec 2002 - 13:15:29 MET

> chip kt133 nie obsluguje 133MHz dla procesora a jedynie
> dla pamieci asynchronicznie taktowanej tak wiec zapomnij
> o puszczeniu athlona na szynie 133/266

> pozostaje Ci sprawdzenie przed zakupem ale pogodz sie
> z tym ze nawet jezeli odpali to tylko na szynie 100MHz

Zaraz, zaraz.

PRzez długi czas chodził u mnie Duron 700 jako 931Mhz 7x133.
Był ustawiony ręcznie prosto ze zworek na płycie.

Więc jak to jest.
Athlon 266 to co innego niż duron @266 ??
Myślę sobie, że A-XP by poszedł na 11x133 jako 1433?

> zeby samo jadro XP-eka bylo obslugiwane przez
> ten chip chocby z najnowszym biosem - ale to tylko IMHO.
rzeczywiscie z tym moze byc problem
pociesza mnie fakt ze moja płyta byla wymieniana juz raz i pochodzi z jednej
z ostatnich serii, więc bios ma w miarę świeży.

pozdr!

ore