Re: majkrosoft "obrzygal mnie swoja interpretacja" !!!

Autor: Samotnik (samotnik_at_samotnia.eu.org)
Data: Thu 12 Dec 2002 - 09:57:43 MET


W artykule <at9itq$fbg$1_at_news.tpi.pl> draku napisał(a):
> jestem szczesliwym posiadaczem myszki microsoftu intellimouse za ktora dalem
> 69$ w usa. jka by tego bylo malo, myszka posiada dozywotnia gwarancje. no i
> myszka zbobila buum i sie zepsula.
>
> w usa myszka jak wspomnialem ma wieczna gwarancje, a ta sama myszka w polsce
> ma tylko roczna gwarancje a cena jest wyzsza niz w usa.
>
> oczywiscie polska mi tej myszki nie wymieni.
>
> pozdrownienia i najlepsze zyczenia swiateczne dla calego team'u MS w polsce

Ale mi rewelacja... Towar nie został zakupiony w Polsce i nie ma
polskiej gwarancji - ot tyle. M.in. dlatego nie kupuje się tańszych
rzeczy w USA, no chyba, że się lubi dreszczyk emocji.

-- 
Samotnik
Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 02:06:17 MET DST