Odp: Nagrywarka LG - problem.

Autor: Seki (seki_at_amigo.pop.pl)
Data: Wed 11 Dec 2002 - 21:38:11 MET

> Zatem moje LG, z którymi miałem do czynienia chyba są nienormalne ;-)
> Myślę, że już dawno przekroczyłem 100 godzin pracy, a one wciąż palą
> i palą...

Tym wiekszy plus dla LG :-) Jestem zdecydowanie pewien, ze i u mnie dawno te
100 godzin czynnej pracy minelo. Zatem nierozumiem Twojej odpowiedzi mowiac,
ze widocznie laser dozyl juz swoich dni, a DEM uzywa ja od 2 miesiecy.
Uzywam nagrywarke bardzo czesto ale nie sadze bym w ciagu 2 miesiacy wyrobil
te 100 godzin, keidy kazda "sesja" plytkowa trwa jakies 10-13 minut. To by
dawalo jakies 600 wypalonych plytek w ciagu 2 miesiacy a tak czesto to on
chyba nie wypala :)

Seki