Re: tylko Radeon.... a jaki ?...

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 11 Dec 2002 - 20:30:29 MET

Dariusz Socha wrote:

> rynek masowy ? hehe - no niestety, wszystko co mozna kupic w
> "zwyklym" komputerowym to rynek masowy, jezeli daje za monitor 14
> baniek to mysle ze to nie jest rynek masowy tym bardziej jezeli
> porwnywalem obraz z sonym g220 i samsungiem if jakims tam, na lg
> obraz byl ostry i soczysty - masowy rynek monitorow to rynek
> 600-900zł

Niestey mylisz sie.

> hę ? niewiem dlaczego tak silnie bronisz geforca - prawdopodobnie
> masz go po maska. Sam Asus nic nie da jezeli chipset jest gowniany
> :-))) a mx z pewnoscia taki jest.

Skad taki pomysl? Poprostu staram sie byc obiektywny. Sam mam Radeona.
Zreszta co ma chipset skoro wystarcza dobry filtr? Nie trzeba trzymac sie
specyfikacji Nvidii czego przykladem sa MX Asusa i Elsy.

> No to tym mnie rozbroiles, dlaczego tak myslisz ?

Bo ich czytam :P

> r8500 firmowe prawie wogle nie mozna kupic (gigabyte juz nie ma),

Czemu uparles sie na Gigabyte? Szafira o bardzo dobrej jakosci mozna
jeszcze dostac. Herculesa tez choc ponoc trafily na rynek jakies felerne
egzeplarze ale to nie potwierdzona plotka.

> pozatym firmowe 8500 jest drozsze niz firmowe 9000pro

??

> Fakt, 9000pro nie jest szybszy ale ma lepsza jakosc obrazu

Skad taki pomysl? Moze Ci sie pomieszalo z drugim wyjsciem CRT? Bo fakt
dzieki temu ze jest zintegrowane jest ono lepszej jakosci. Ale widac to
dopiero w wyzszych rozdzielczosciach na _dobrych_ monitorach :P

> Niewiem jak ty ale ja kupujac karte nie patrze tylko na wydajnosc,
> ale rowniez na jakosc obrazu, wiatrak (lozyskowany czy slizogwy,
> sposob zamocowania, wielkosc skrzydelek),

Oczywisce.

--
Krzysztof Szczepanek
Old School Mentality