Re: Problem z monitorem

Autor: Tomek (edu_at_astercity.net)
Data: Wed 11 Dec 2002 - 19:55:47 MET

Witam, zeby nie powiedziec mam bardzo podobny problem , tym razem z LG
795SC, po kilkunastu minutach, zaczyna pykac, tak jakby przygasal i juz
pozniej tak wali ze to poezja az go wylaczam, zeby nie zepsuc... Pewno oddam
do naprawy z tego co slyszalem, jest to mozliwe do zrobienia. Niestety dla
mojego monitora skonczyla sie juz gwarancja, ma juz 4 lata, naprawie go i
oddam pewno ojcu a sam sie szykuje na 21" na raty... albo conajmniej na 19"

Użytkownik Taomi <tao-chan_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:at7s23$f71$1_at_SunSITE.icm.edu.pl...