ISDN

Autor: grzybek (grzybek55_at_interia.pl)
Data: Wed 11 Dec 2002 - 18:59:42 MET

Cześć!
Nie wie ktoś jak zainstalować modem Asmax ISDN-TA 128 pod Win XP??? Wszystko
jest ok, Windows bez problemugo wykrywa, instaluję bezproblemowo sterowniki.
Jak chcę się połączyć, to za nic nie mogę tego zrobić. Wyskakuje mi
komunikat "Odebrano zgłoszenie błędu od modemu (lub innego urządzenia
łączącego)". Co mam zrobić? Instrukcja instalacji napisana jest pod Win95,
więc raczej mi zbyt nie pomaga. Pod ISDN Monitorem próbowałem wszystkich
ustawień i nic to nie dało. Czy to, że mam przyłączony do gniazdka tylko
jeden kanał, ma jakieś znaczenie???