Abit KT7 i 2 HDD

Autor: avanti (avanti156_at_wp.pl)
Data: Wed 11 Dec 2002 - 14:28:24 MET

Witam all serdecznie!

mam taka zagwozdke:
podlaczam drugi dysk do tasmy jako slave (Fujitsu 10G - przyczyna
problemu) na masterze jest podpiety SAMSUNG 10G 66. No i dzieja sie
rozne dziwne rzeczy:
- albo go (czyt fujitsu) wykryje zaladuje sie system i przy kopiowaniu
(duze pliki) sie wywala; zeby bylo smieszniej czasami uda mu sie
skopiowac jakby nigdy nic;
- albo go wogole nie wykrywa
- albo plyta nie widzi zadnego z tych dyskow
no i co z tym robic?? mam podejrzenie ze to wina mojej nieszczesnej
plyty ABIT KT7 (jakies problemy z mostkiem); czy ktos mial juz tego
typu problem? jakies porady??

Nic tak nie zadziwia ludzi jak zdrowy rozsšdek i proste działanie.
	Tomasz Burek vel. avanti
http://republika.pl/tomiaga_site