Re: USB i Wxp na plycie z VIA - problem

Autor: Cleriic (cleriic.nospam_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 11 Dec 2002 - 13:32:06 MET

Pewnego dnia news:at76a7$9hq$1_at_news.tpi.pl,
Latino Lover <ptaran_at_wp.pl> napisał:
> Witam
>
> Oto jaki problem:
> Plyta MSI z VIA KT-333 posiada 2x port USB 1.1 (jest tez 2.0 ale chce
> zainstalowa 1.1)
> System WXP. I dupa bo nie chce zainstalowac sterownikow do obslugi
> kontrolera USB. Wczasie instalacji zgalsza ze blad przy instalacji
> sterownikow.
> Coz czynic ludzie? Macie jakies pewniejsze sterowniki?

Jakie to sterowniki chcesz zainstalować??
Windows XP powinien na swoich sterownikach to zrobić!
U mnie tak działa... tylko że mam płytę ASUSa

Poza tym włącz sobie w BIOSie wszystko co związane z USB.

Cleriic

--
http://www.vectorlounge.com/04_amsterdam/jam/flamjam.swf