Notebook California Access 6700 brak portu COM

Autor: Radosław Owczarek (owczar95_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Wed 11 Dec 2002 - 13:21:14 MET

Dzień dobry.
Mam pewien problem. Jestem nieszczęśliwym posiadaczem notebooka California
Access 6700 . Niestety nie posiada on portu COM. Zamontowano w wewnętrzny
modem i jako taki kontroler w systemi wg mnie istnieje, jednak fizycznego
portu brak. Port ten jest mi niezbędny by podłączyć komputer do samochodu i
skożystać z programów diagnostycznych - niestety wszystkie kożystają z Com'a,
więc nie za bardzo mam takie możliwości. W Karen (główny dystrybutor)
powiedzieli, że nie mam za bardzo możliwości dostania się do tego portu.
Zastanawiam się czy nie istnieją jakieś programy które potrafia wykożystac
port (np PS2 lub USB) w celu emulowania tego portu - com (te aplikcjie do
samochodów najprawdopodobniej piszą i czytają bezpośrednio na com) tak by był
przez nie widoczny COM.
Będę wdzięczny za wszelkie uwagi i propozycje