Re: Ethernet: 3com vs Intel

Autor: CieniasTheKing (cieniasistheking_at_o2.pl)
Data: Wed 11 Dec 2002 - 01:15:46 MET

Użytkownik "Witold Władysław Wojciech Wilk"
<maniack-news_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl> napisał w wiadomości

> dobrze wiedzieć, mam takie dwa z 1996 :) ogólnie to intel = 3com więc co
> się nie wybierze - wybierze się dobrze. te dwa o których mowa (pro/100+
> wyciągają bez problemów ~9-10MB/s przy przesyle przez switcha). 3c tyż
> pewnie, ale nei mam dwóch takowych do testów :)
>
> --
ale to zalezy jakiego masz switcha czy huba, czymasz half-duplex czy
full-duplex
a ponadto to zalezy juz od samych kabli, a nawet takich pierdul jak ich
izolacja/shielding
ponadto switche chyba sa mniej wydajne od hubow ???

generalnie zawsze warto decydowac sie na jednego producenta

jak ja mialem mieszanych producentow kart to bywalo roznie a kiedy
przeszedlem calosciowo na 3coma ... nie uwiezycie ale transfer sredni wzrosl
o 25%
mialem wtedy karty 3c905txm, teraz to juz inna bajka .....