Re: Jaki lepszy monitor ?

Autor: Cleriic (cleriic.nospam_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 11 Dec 2002 - 00:28:31 MET

Pewnego dnia news:at5s40$47h$1_at_foka.acn.pl,
plitkin <plitkin_nospam__at_interia.pl> napisał:

> Czy ja cos mowilem o tanich LCD? Odwpowiedz brzmi: NIE! Ale teraz powiem:
> napewno beda tanie LCD! :-)
> Ja mialem na mysli, ze teraz przy przyzwoitych LCD nie istnieje problem smug
> w grach (nawet szybkich) i odwzorowanie kolorow jest na duzo wyzszym
> poziomie (przy przyzwoitym LCD)... Wiec twierdze, ze to, o czym ty mowiles
> mialo miejsce rok temu... .Albo i wiecej.

A wiesz ile kosztuje 15" monitor LCD z czasem reakcji poniżej 25ms!!
To troszkę powyżej zdrowego rozsądku!
A dopiero taki LCD nie smuży...

Poza tym miałem przyjemność z kilkoma monitorami LCD z wyższej półki i wcale nie
miały prawidłowego odwzorowania kolorów. Poza tym w żaden sposób nie dało się
ich skalibrować!

Cleriic