Re: obudowa... naprawde cicha

Autor: Marcin (kenickieWYTNIJ-TO-W-DIABLY_at_box43.pl)
Data: Tue 10 Dec 2002 - 23:36:41 MET

> A ja poszukuje obudowy duzej (najlepiej Big Tower) na plyte pod P4 z
> najmniej 5 dziurami z przodu na dyski i dobra wentylacja?
> Widzial ktos cos takiego?

Ja widziałem. U kolegi. Jakiś stary serwerowy Big Tower AT. I tak sobie
pomyślałem: trochę zabawy ślusarskiej (wycięcie dziury na gniazda ATX'a obok
slotów, dorobienie zaślepki w to miejsce), trochę lakierowania, do tego mój
obecny zasilacz FSP (z Noise Killer'em - niesamowicie cichy, stabilny,
ciężki :-)).
I po tym wszystkim miałbym to co mi się marzy. Lecz koleś nie chce mi tej
budy oddać. Rzekł: "Nie i KONIEC" :-(.

Pozdrawiam
Marcin