Co sadzicie o HDD WDC z 8MB Cache'u ... ???

Autor: Shade_ (lesio_at_wr.onet.pl)
Data: Tue 10 Dec 2002 - 23:25:19 MET

Witam

Przymierzam sie do kupna dysku twardego i zastanawiam sie jaki wybrac. Czy
jakiegos IBM (60-80GB), czy jakiegos Seagate (60-80GB), a moze WDC (60-80GB)
Te drugie sa bardzo cichutkie, WDC ze wzgledu na duzy cache (8MB) widze, ze
w testach dobrze wypada. Jest tylko jedna rzecz, jakos nie przepadam za
Seagatem bo kiedys mi dysk tej firmy padl po tygodniu, mam teraz 40GB IBM i
jak na razie jest ok, a mam jeszcze WDC to mialem od nowosci Bad Blocki ,
gwarancji nie chcieli mi uznac, bo mowili, ze to jakis blad systemu, ze Bady
widzi. Czy znajdzie sie ktos tak "szalony", ze przekona mnie do WDC'ka ???

Pozdrawiam