Tryb PIO

Autor: GR_at_dek
Data: Tue 10 Dec 2002 - 22:04:18 MET

Mam Durona 1ghz na K7S5A, win XP i HDD 40GB Westerna.
Mój problem polega na tym, że win włacza co pewien czas (raz w miesiącu,
nieraz nawet kilka razy) tryb PIO dla mojego twardziela, co jak pewnie
wiecie powoduje straszliwe spowolnienie kompa.
Straszliwie mnie to denerwuje i za nic na świecie nie mogę dojść, dlaczego
ta cholerna windoza to robi.
Dysk jest w 100% sprawny kable też.
Dodam, że jako sec slave mam przypięte DVD, a jako sec master nagrywarkę
(jeżeli to ma jakieś znaczenie).

Pleace o podpowiedź jak ten problem zlikwidować, ponieważ denerwuje mnie to
jak jasna cholera i często przeszkadza w pracy.

Z góry dzięki dla wszystkich życzliwych.

GR_at_dek