nagrywarka - jaka?

Autor: elroid_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 10 Dec 2002 - 16:06:04 MET

Cze All
Mam zamiar zakupic nagrywareczkę. Lecz nigdy nie miałem takiego sprzętu. Chodzi
mi o sprzęt cichy, niezawodny, z BurnProofen, i jakims w miare nowym Safe
Diskiem. Jaką firmę polecacie? Jaki model? Na nagrywarkę chcę wydac coś około
300 zł. Chciałbym aby nagrywała ona z prędkoscią ok 40x.(chyba najlepiej by
było cos 40/12/40 lub 40/12/48 ;). Gdzie można w necie kupic taki sprzęt tanio
i bezpiecznie? Co polecacie? Z góry thx za pomoc.

Yachuu