Re: R9000 - Gigabyte Maya czy Sapphire?

Autor: Dariusz Socha (dareksocha_at_op.pl)
Data: Tue 10 Dec 2002 - 13:29:53 MET

Witam

Widze ze masz ten sam problem co ja. Obecnie mam Matroxa G550 i tez cenie
jakosc obrazu. Pozatym bardzo zalezy mi zeby byl radiator na karcie, a taki
jest na gigabycie i sapphire. Na Benchmarku wlasciwie nic nie ma - takie
chrzanienie o niczym, zero konkretow. Rozmawialem z czlowiekiem ktory pisal
ten artykul i dowiedzialem sie ze Radeon 9000 gigabyte w stosunku do radeona
9000 pro gigabyte jest b. zubozony - a czy to prawda niemam pojecia. Druga
rzecza co mnie martwi ten ten radiator. Temperatura chipsetu wynosi 55
stopni, a to jest cholernie duzo.

Jestem zly ze nie ma w sprzedazy normalnych kart, kart ktore maja dobra,
jakosc, wydajnosc, radiator przy przystepnej cenie. A same komosy - zaczynam
rowniez sie zastanawiac czy po przesiadce z Matroxa G550 na..... nie bede
plul sobie w twarz (zmienilem z Matroxa G400 na GF2mx400 64 to myslalem ze
padne z bolo - jakosc kompletnie do banii).

Dariusz Socha
dareksocha_at_op.pl
http://dareksocha.republika.pl