Re: Epson 660 - zapchana dysza

Autor: Borys Pastuszek (boryspasNOSPAM_at_red.alpha.net.pl)
Data: Tue 10 Dec 2002 - 11:18:24 MET

> Podsumowując wasze wskazówki,
> zdjąć obudowę
> delikatnie odkręcić wałek
> odpiąć pasek
> wyjąć tusz
> i co dalej?

Zalozmy, ze masz juz sciaganieta glowice. Naleza ja przemyc spirytusem (w
miare wysokoprocentowym i najlepiej spozywczym, nie salicyliwym ani nie
denaturatem). Poczekac, az dobrze wyschnie. Trzeba uwazac, zeby nie zalac
zbytnio glowicy ani polaczen wewnatrz, tzn czyscic tak, aby spirytus nie
wplynal do srodka. Jak wyschnie, to powtorzyc jeszzce kilka razy. Pytanie -
czy masz pewnosc, ze wine ponosi zapchana dysza a nie np uszkodzona
glowica - polaczenie elektryczne lub uszkodzona dysza? Po wyczyszczeniu
wszytsko zlozyc, zwracajac uwage na te zabki przy walku. Po zlozeniu
czyszczenie glowicy atramentem - wydruk zaraz po czyszczeniu spirytusem
bedzie niewyrazny.Aaa, ja chyba nie wyciagalem atramentu z glowicy.

Pozdr
Borys