Re: Drukowanie z DOS do portu COM1

Autor: Tobis (nospam_at_nospam.com.pl)
Data: Tue 10 Dec 2002 - 10:05:56 MET

Ja mam podobne pytanie ale dotyczące portu LPT. Otóż jest sobie ploter
podłączony do zewnętrznego print serwera. Okazuje się, że kopiując na
zmapowany port LPT1 czyli defacto na ploter łyka on tylko niwielki pliki a
nie radzi sobie z większymi. Oczywiście drukując pbezpośrednio a nie za
pośrednictwem copy /b jest wszystko OK. spotkaliście podobny problem.
T.

"Jerzy P." <jmppup_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> Użytkownik "Jerzy P." <jmppup_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

ME".