Re: zasilacz & mysz bezprzewodowa

Autor: MaPia (mapia2_at_box43.pl)
Data: Tue 10 Dec 2002 - 10:09:41 MET

> 2. Przymierzam sie do kupna bezprzewodowej myszki i zauwazylem
> ze te na podczerwien sa troche tansze od radiowych. Czy poza tym
> ze myszka z odbiornikiem musza sie widziec sa jeszcze jakies minusy?
> Jak jest z zywotnoscia baterii? Jakies opoznienia, niedokladnosci?

Mam mysz radiowo Logitech i nie zalauje, przed zakupem popytalem troch
znajomych i polecali ta wlasnie. Dziala juz pol roku na jednych bateriach i
nie moge narzekac. Idealny komfort pracy. IWem, ze Logitech to ceny okolo
100 zl ale wg mnie sie oplacalo. Myszy na podczerwien odradzano mi ze
wzgledu na potrzebe "kontaktu" myszy z odbiornikiem IR. Radiowa jest pod tym
wzgledem lepsza

MaPia