Re: Czy Dell bedzie lepszy od Toshiby ? (notebooki)

Autor: Michal Wojcik (mag_at_anime.pl)
Data: Tue 10 Dec 2002 - 06:56:01 MET

Witam
Użytkownik "Piotr" <pchomiuk_at_alpha.net.pl> napisał w wiadomości
> Bierz Toshibę
Polecalbym Della
Jesli chodzi o serwis jest duzo leprzy od serwisu Toshiby w przypadku awarii
zglaszasz to
do Della i nastepnego dnia przyjerzdza do Ciebie serwisant i dokonuje
naprawy na miejscu.
Jesli chodzi o Toshibe to bardzo czesto jest tak ze w przypadku awari trzeba
czekac 2 i
wiecej tygodni na sprowadzenie czesci z niemiec. Ostatnio jeden z klientow
firmy w ktorej
pracuje byl przez miesiac bez notebooka.
Pozdrawiam
Michal