Re: Komp i komorka.

Autor: Andrzej Kłos (andy.klos.opss_at_wp.pl)
Data: Mon 09 Dec 2002 - 18:21:22 MET

Dnia 02-12-09 15:02, Użytkownik Peterphk napisał:

> ale telefon lezy na wysokosci dysku czy wyzej ???

Twoje pytanie wydawało mi się tak absurdalnie nieistotne, że sprawdziłem
jeszcze raz (od tamtych *kilku* przypadków wystrzegam się trzymania
telkomu w pobliżu biurka). No i ... nic. Zero reakcji, obojętnie czy
leży tam gdzie kiedyś czy kładę go blisko obudowy. Ale mógłbym przysiąc,
że wiązało się to zjawisko z dzwonieniem telefonu. Sorry.

Chyba wycofuję się z tego poprzedniego postu (chyba, bo jeszcze nie mogę
uwierzyć w to co widzę)

andy_nek