Re: pytanie o rozdz. LCD

Autor: Peterphk (peterphk_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 09 Dec 2002 - 21:14:06 MET

> Witam .
> Pytanie moje jest nasptepujace.... kupujac panel lcd zalozmy 15 cali
bedzie
> mial on rozdzilake natywna 1024/768. W przypadku mniejszej rozdz.czcionkq
> stanie sie mniej czytelna. Chce pracowac w programie pod dosem. Co robic
?.
> Czy w dosie mozna uzyskac 1024x768 ?

W chwili obecnej chyba wiekszosc monitorow LCD ma cos takiego jak
rozszerzanie obrazu na full screen jezeli rozdzielczosc jest mniejsza niz
1024x768 (dla 15"). Wiec obojetnie co bys tam nie ustawil, to obraz bedzie
zawsze mial rozdzielczosc 1024x768.
Jedyny problem to wlasnie sam mechanizm pomniejszania ... jezeli uzyjesz
polowy max rozdzielczosci bedzie nadal idealny obraz, ale kazda inna
rozdzielczosc (z tych znanych) bedzie dawala dzielenie z reszta a co za tym
idzie gorszy obraz ...