Re: Padajaca Barracuda IV

Autor: Wozik (wozik_at_stone.pl)
Data: Mon 09 Dec 2002 - 21:01:01 MET

Witold Władysław Wojciech Wilk
<maniack-news_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl> dnia 09 gru
2002 napisał(a):

> chyba, że ma kreatywny serwis, który zrobi low-formata i
> dostanie mu się ten sam dysk... zdarzają się takie wypadki. toż
> to Polszcza właśnie...

No tak, masz rację. Ale przecież bady nie mogą sobie ot tak
wyparować, były i znikły. W takim układzie spisanie numerów też
może niewiele dać, bo np. co jeśli znajdzie się dwóch czekających
na naprawę dysku i dostaną dyski po low format? Pierwszy dostanie
dysk drugiego i na odwrót.

--
wozik_at_stone.pl
tHe sTaGe diVInG cLUb