Re: Kamera pod USB a "starsza" plyta.

Autor: Peterphk (peterphk_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 09 Dec 2002 - 21:04:58 MET

> No wlasnie jest 5 ( 1 Vcc, 2 Dane, 3 Dane, 4,5 GND) i obracajac zamieniamy
> zasialnie.

nie wiem dlaczego ten sledz ktory kupowales nie mial przy zlaczu od strony
plyty glownej zalepionej jednej dziury ... przewaznie sie tak robi zeby nie
podlaczyc odwrotnie ...

> Czy takie produkty nie sa zabezpieczone przed zamiana zasilania (wystarczy
> zwykla dioda).

nie naprawiam takich kamer wiec tobie nie powiem, ale jezeli by bylo to
zabezpieczone dioda to wtedy moglo by sie zdymic cos na plycie glownej (po
drodze jest tam uklad do kontroli obciazenia USB) ... bo kamera by robila
zwarcie przy odwrotnym podlaczeniu ...

> A wracam do dalszej czesci pytania jesli spalona to jak "wykrecic" serwis?

Tutaj to niewiele zrobisz ... trzeba liczyc na to, ze poprostu nie beda jej
otwierac i sprawdzac co sie zdymilo ...