Re: Kamera pod USB a "starsza" plyta.

Autor: Peterphk (peterphk_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 09 Dec 2002 - 20:28:52 MET

> Kumpel kupil kamerke Creativa ze zlaczem USB. Jako ze w swoim kompie nie
> mial wyprowadzonego USB na zewnatrz kupil "sledzia" USB. I tu problem
> poniewaz koncowka do podlaczenia do plyty pasuje "w jedna i druga strone"
> ( to znaczy mozna ja wlozyc w pozycji 1 oraz odwracajac o 180 stopni w
> pozycji 2 ). Nigdzie ani w instrukcji do plyty nie zaznaczone w jakiej
> pozycji ma byc. Zaczal podlaczac w/w kamere i......... no wlasnie spalil
ja
> czy nie? Kamera nie dziala. probowal w jednej pozycji oraz drugiej i nic.
> [...]

na poczatek radze sprawdzic na kompie ze sprawnym USB czy kamerka dziala a
pozniej spekulowac ... jezeli wyprowadzenia by byly poukladane tak, ze dalo
by sie zamienic bieguny to moglby ja spalic, ale do USB sa potrzebne 4 piny
wiec jezeli tam jest 5 (a powinno byc) to jest szansa, ze kamerka dziala ...
Dobrze tez poczytac dokumentacje do plyty glownej i zobaczyc opis
wyprowadzen do USB ...