ECS K7VTA3

Autor: Łukasz M (bromba_at_go2.pl)
Data: Mon 09 Dec 2002 - 11:11:15 MET

Witam !

Mam problem z w/w plytka. Chodzi mi o karte dzwiekowa, zintegrowana z plyta.
Do tej pory wszystko smigalo OK na WinXP ale teraz mam Win98SE i pojawia sie
problem z dzwiekiem. Instalowalem sterowniki 4in1, oraz sterowniki dzwieku
(mam 3 wersje razem z ostatnia ze strony producenta) i niestety to samo.
Niby dzwieki w windowsie sa np przy klikaniu ale sa to dzwieki charczace.
Pozatym nie moge odsluchac zadnych mp3, wav ani filmow bo nie ma dzwieku
wogole. Przy mp3 w Media Player mam komunikat:
"(...) piny nie podlaczone"
W grach tez nie ma dzwieku. Bios mam 1.11 (byl juz flashowany przeze mnie
wczesniej).
Myslalem ze najnowsze stery ze strony pomoga (sciagnalem via 4 in1 i do
dzwieku) ale nic nie pomoglo.
Do winxp wracac nie chce, ma ktos jakies pomysly ?