Re: jaka karta graficzna do 486 ?

Autor: Miroslaw Cichocki (mirekc_at_interia.pl)
Data: Mon 09 Dec 2002 - 08:13:42 MET

"pw" <1529_at_poczta.clinika.pl> wrote in news:at0a5j$4i7$2_at_news.onet.pl:

> Mam w 486 kartę graficzną Trident 512 kB (ISA)
> ale przy 800 x 600 obraz ma tylko 256 kolorów
> i dodatkowo jest bardzo kiepski - widać
> poziome prążki - jedne poziome linie są jaśniejsze
> a inne - ciemniejsze. Przy 640 x 480 prążków
> nie ma.
> Jaką kartę graficzną możnaby zastosować tak,
> żeby przy 800 x 600 uzyskać obraz bez prążków
> i z większą liczbą kolorów niż 256.
> Chyba jest w tym 486 magistrala VESA.

Trident 512 kB powinien bez problemów pracować w 800x600/256 kolorów.
Wyglšda na to, że Twoja karta jest niesprawna lub kiepskiej jakoœci (były
różne Tridenty). Jeœli dodatkowo chcesz coœ więcej na ISA albo VESA, to
poszukaj Tridenta 1 MB, jakiegoœ S3, ATI albo Western Digital. Jest jeszcze
cała masa egzotycznych układów, ale "nie idzie" tego zapamiętać. Spróbuj
znaleŸć sprzedawcę, który wie co sprzedaje.