Mysz optyczna

Autor: Marcin Tworek (marcintworek_at_post.pl)
Data: Sun 08 Dec 2002 - 23:56:08 MET

Witam.
Chcialbym kupic sobie nowa mysz.
Do tej pory uzywalem takich za 15 zl.
Niestety nie nadaja sie one do grania w Queja.
Czesto zdarza sie tak ze ruch mysza nie oznacza
identycznego ruchu kursora. Ciezko jest prezyzyjnie
wymierzyc do kogos kto stoi daleko itp...
Planuje kupic mysz optyczna, bezprzewodowa.
Ktora sie najlepiej nadaje, glownie chodzi mi o to zeby
mysz dokladnie odwzorowywala ruchy mojej reki.
Czy bezprzewodowe myszy przechodza w stan uspienia
po okreslonym czasie bezruchu ? czy po tym poruszenie
mysza powoduje jakies opoznienia zwiazane z wyjsciem
myszy ze stanu uspienia ?.
Pozdrawiam
Marcin Tworek