Re: Tuner radiowy

Autor: Speedy (speedy_at_2a.pl)
Data: Sun 08 Dec 2002 - 23:24:28 MET

Hej

Użytkownik "jacek witczak" <campjacka_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam.Tuner radiowy działa(trzeszczy itd),nieraz działa super,nieraz w
> ogóle.

A jak z odbiorem normalnego radia w twojej okolicy?
u mnie w pracy budynek z solidnego betonu jest dodatkowo przysłonięty od
strony PKiN przez blokowiska a w dodatku ja siedze od przeciwnej strony tak
ze tuner Miro PCM20 odbiera glownie radio Z i Wawa (no i Maryja bo Rydzyk
nadaje z Kaweczyna z komina). A inne stacje sie nie przebijają...:(

>Przy włozeniu anteny zewnętrznej przestaje odbierac.

a to juz dziwne. Moj zaden bez antenki nawet nie pierdnie. Ten w domu
(MediaForte RadioLink) chodzi na oryginalnej takiej z drutu rozgalezionego w
Y z plastykowymi zaczepami do przybicia. Ten w pracy ma wejscie
koncentryczne i chodzi na teleskopowej V od starego telewizora

--
Pozdrovionka
Speedy