Re: GeForce VIVO

Autor: Peterphk (peterphk_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 08 Dec 2002 - 20:10:36 MET

> Nie działa. Max to 384x288.

(dla jasnosci ja nie uzywam tunera TV tylko karty z VIVO)

i u mnie dziala w 720x576 bez zadnego problemu ....

> Doprawdy? A co to za tejemna opcja która zmusi VD do działania na WDMach
do
> kart TV?

karty TV nie mam i nie zamierzam kupowac, ale moja karta z VIVO dziala bez
problemu ...

> To spróbuj go użyć. Nie pisze że możesz. Spradź.

Specjalnie poswiecilem troche czasu na zbadanie twojego rewelacyjnego filtru
i wychodzi na to, ze nie oferuje on nic ciekawego. Ma kilka opcji:
1. odpowiada 2 filtrom: skopiowanie tylko polowy lini i powiekszenie obrazu
x2
2. identyczny efekt jak opcja wbudowana w VD (deinterlace \ BLEND)
3. cos posredniego miedzy BLEND a pkt. 1

Przy czym najlepsza jakosc uzyskalem na wbudowanym w VD deinterlace \ BLEND
... obraz jest troszke rozmyty, ale rozdzielczosc jest najwyzsza ... jezeli
komus sie to nie podoba mozna zawsze uzyc 2 filtrow ktore daja obraz o
mniejszej rozdzielczosci, ale wiekszej dynamice ... (bez blury)

Wiec pytam sie jaki filtr da mi lepsze efekty niz BLEND (oprocz filmu ktory
bedzie mial 50fps i wogole nie oplaca sie w to bawic bo za duzo zajmuje) ???