Re: GeForce VIVO

Autor: Adramelech (adresu_at_tu.nie.ma)
Data: Sun 08 Dec 2002 - 14:18:23 MET

"Peterphk" <peterphk_at_poczta.onet.pl> OdpowiedŸ na

> Przesałem
>
> widac czas wrocic do jaskini ... ja mam XP i wcale nie pozegnalem sie z VD
> ... a jezeli potrzebuje czegos wiecej to zawsze jest Premierek 6.5 ...

VD nie działa na drawjerach WDM, a tylko takie obsługuje NT.
No chyba że kogoś bawi 384x288. Nie ma wraperów WDM>VFW dla karty TV.

> bullshit:))

> Przeciez tobie mowilem, ze uzywam filtru deinterlace\blend ... i nie robie
> tego po zgraniu tylko w locie ...

No właśnie, i stąd Twój problem. Standartowy filrt wbudowany w VD, jest
dobry, ale do nie ruchomych scen. Przy dynamicznych ujęciach robi spory
motion blur. Zapoznaj się ze SmartDeinterlced. Jeśli chodzi o usuwanie
przeplotu to jest najlepszy.

Pozdrawiam

--
Piotr Sobolewski GG:1976488