Re: Athlon 1800+?

Autor: JedroL (xtd_at_o2.pl)
Data: Sat 07 Dec 2002 - 23:46:04 MET

Witam ... moj stary (az sie lza w oku kreci :] )
duronik 800 chodzil z ukruszonym rdzeniem....
a teraz sluzy mojemu koledze... faktem jest, ze mialem duzo
szczescia przy "ukraszaniu" :) jesli wogole o czyms takim
mozna mowic ... pozdrowka

JedroL

--
Użytkownik eclipt127 <eclipt127_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusy
jnych napisał:asi7dh$dj8$1_at_szmaragd.futuro.pl...