problem z DVD

Autor: Red Scorpion (redscorpion_at_aztec.pl)
Data: Sat 07 Dec 2002 - 19:59:11 MET

Witam

Mam naped DVD Creative 8x oraz karte Radeon 9700PRO, dzwiek SPDIF kabelkiem
do SB Audigy Player.

Uzywam PowerDVD z plytki dolaczonej do karty. Problem w tym, ze nie moge
uzyskac zadnych napisow dialogowych w filmach! Uzycie menu ekranowego nic
nie daje, a przy konfigurowaniu z poziomu PowerDVD wszystkie napisy mam
szare, nieaktywne. Co jest nie tak?

Dodam, ze sprobowalem odtwarzania na WinDVD - dokladnie to samo - brak
napisow. Poza tym w WinDVD dzwiek mam jakby podwojny, haczacy sie. Nie wiem
dlaczego.

Czy ktos moze mi poradzic jak uzyskac napisy??