Re: Terminatory SCSI

Autor: Miko (jpg027_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 07 Dec 2002 - 10:16:07 MET

Użytkownik <w_krolikowski_at_tlen.pl> napisał w wiadomości
> Będe podłaczać się do wyjść zewnętrznych kontrolera, więc wyjścia
wewnętrzne
> musze terminowac. Skoro wewnątrz nie bedzie zadnych urzadzen to poco mi w
srodku
> tasma?
..
Właśnie, poco? odłączasz taśmę i po kłopocie, karta ma autoterminację.
Zasada terminacji dla taśmy i zewnętrznych urządzeń jest taka:
Zawsze na końcu !!! taśmy jest urządzenie z terminatorem - ON zwykle to jest
zworka np. w czytniku CD-Rom, po drodze żadne urządzenie niema być
terminowane - bez zworki! Proste ? jasne że tak ;) (taki opis znalazłem w
instrukcji "obsługi" karty SCSI U/UW i tak też zrobiłem...działa bez
problemu)