Re: plyta ESC wszystko w jednym

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Sat 07 Dec 2002 - 09:24:55 MET

In article <asrchh$a21$1_at_news.tpi.pl>, kingnothing wrote:

> chce nabyc plyte ecs z seri all in one, z grafika, dzwiekiem, lanem,
> wbudowanym durakiem 800mhz wentylatorem. Moze ktos uzywa takiego sprzetu?

Mam taką płytę (to jest ECS K7SEM), tyle, że nie z wlutowanym na stałe
Duronem, tylko z gniazdkiem pod procesor, mam włożonego Athlona 1600+. Płyta
jak płyta, u mnie pod Linuxem działa znakomicie, żadnych problemów.

> prosilbym o ewentualna rade, mam 400 zl i anie grosza wiecej nie moge wydac,

Poszukaj, czy za 400zł nie da się kupić tej płyty bez procesora, takiej jak
moja (ja zapłaciłem 160zł za nową, zapakowaną w pudełku, z ogłoszenia) i
osobno jakiegoś lepszego procesora, choćby Durona 1300, bo ten co tam jest
wlutowany, to chyba Duron 800MHz, trochę podkręcony.

> moj komp to 233 celerek, dysk jest ok, napedy tez,96 ramu, musze go troche
> odswiezyc zeby mi przez rok pochodzil bo w przyszlym roku chce sie przesiasc
> na "prawdziwy" koimputer, bede wdzieczny za rady i sugestie

Jaki to jest "prawdziwy" komputer?? Czekasz na jakąś ostateczną, finalną
wersję peceta? :))

Paweł