Re: zwiekszanie ilosci ramu do 512 mb - oplacalne?

Autor: Remigiusz Franek (remi_at_crmera.com)
Data: Sat 07 Dec 2002 - 00:00:44 MET

> Nie trudno to zrozumieć - napisałem wyraźnie, że "rzadko" a nie "wcale".
> Większość osób używa komputera w domu do gier, oglądania filmów, nauki
> języka, prowadzenia budżetu domowego itp. I do ego używa "mniej więcej"
> komputera qk, który rozpoczął ten wątek...

U mnie z tym rzadko to ostatnio dziwnie bywa :-)

> Wybaczam :-)

Dziekuje uprzejmie :-)

> Przypuszczam zatem, że doceniasz zalety jaki daje zwiększenie pamięci RAM
> w kompie?

Jak najbardziej, a roznica w cenie pomiedzy DDR a SDR jest zdecydowanie zbyt
duza aby przeplacac :-). Przeciez 85% Pań z Gdańska nie widzi różnicy :-)))

> Sam mam w kompie 3 systemy... do pracyi do gier. I powtarzam - nie piszę,
że
> "nie robi się takich rzeczy", lecz robi się to _rzadko_. Poza tym jest to
> grupa o grach,
> rozpoczynający ten wątek qk napisał(a) wyraźnie, do czego używa swojej
> maszyny,

zgadzam sie, moja odpowiedz dotyczyla osoby ktora twierdzila ze na jednym
systemie mozna wszystko postawic i zalety to tylko od umiejetnosci
konfiguracji. Takiemu zdaniu mowie stanowczo NIE.

Pozdrawiam
Remi