USB i problem

Autor: Olek (pomisiek_at_interia.pl)
Data: Fri 06 Dec 2002 - 23:10:29 MET

Witam

Dreczy mnie dosc denerwujacy problem, a dokladniej chodzi mi o nagle
zatrzymanie pracy USB w komputerze. Wyglada to tak ze nagle bez
jakiejkolwiek przyczyny wszystkie urzadzenia podpiete pod USB przestaja
dzialac (drukarka i mysz). Windows wywala takie okienko:

=
Nie rozpoznano urzadzenia USB
Jedno z urzadzen USB podlaczonych do tego komputera nie dziala wlasciwie i
system windows nie rozpoznaje go.
=

W tym samym momencie w pojawiaja sie 2x "Nieznane urzadzenie" w menedzer
urzadzen -> kontroler uniwersalnej magistrali szeregowej

Konfiguracja:
ECS K7VTA3
Athlon 1,33 TB
512 MB DDR
GF 2 PRO 64 MB DDR
SB Live 1024
zasilacz 300

Urzadzenia podpiete pod USB to:
Mysz: Logitech MouseMan Dual Optical
Drukarka: Epson C40UX

Pady o ktorych mowie wygladaja tak ze kursor myszy zamraza sie, mysz gasnie
(optyk), a co do drukarki to system zachowuje sie tak jakby jej wcale nie
bylo.
Wszystko dzieje sie pod Windowsem XP.

Wiecie moze jaki jest tego powod i jak temu zaradzic?

--
GG 873546 <:> ICQ 164223344
www.pfs.z.pl -> portfolio